default-logo

Amadeus câștigă al 10-lea premiu anual Red Hat Innovation Award

amadeus1Amadeus câștigă al 10-lea premiu anual Red Hat Innovation Award pentru utilizare remarcabilă și inovatoare a soluțiilor Red Hat.
Amadeus Cloud Services rezolvă provocarea creșterii numărului de căutări de zboruri pentru companiile aeriene și revoluționează bazele tehnologice ale industriei ospitalității la nivel mondial.
București, 27 iulie 2016. Amadeus a fost distins cu premul „Cloud innovation of the year” de către furnizorul de soluții open source de Red Hat, cu motivația „un proiect deosebit realizat folosind tehnologiile open source”.
Acest premiu urmează lansării cu succes a Amadeus Cloud Services în iunie anul trecut, susținută de un proiect open source Amadeus dezvoltat în colaborare cu Red Hat pe Red Hat OpenShift Container Platform. Red Hat Innovation Awards onorează clienții și partenerii pentru proiectele lor remarcabile și inovatoare bazate pe soluții Red Hat.
Dietmar Fauser, Vice President Architecture, Quality and Goverance la Amadeus a declarat: „Suntem foarte mândri să primim acest premiu, fiind recunoscut astfel modul în care Amadeus Cloud Services modelează viitorului călătoriilor prin intermediul tehnologiei. Acest lucru este, de asemenea, o recunoaștere pentru echipa inteligentă și inovatoare de dezvoltatori Amadeus la nivel global.”
„Am adoptat în mod public o strategie de cloud definitorie pentru această industrie pentru a ajuta clienții noștri să obțină o mai bună scalabilitate și performanțe mai bune. Prin Amadeus Cloud Services, soluțiile noastre sunt disponibile pentru a rula în cloudul nostru privat, precum și pe platforme de cloud publice, în funcție de alegerea clientului și necesitățile de afaceri. Soluția cloud bazată pe containere Amadeus scade latența de sistem, pentru a oferi servicii mai bune clienților, a asigura creșterea disponibilității platformei, a eficientiza operațiunile prin automatizarea proceselor și pentru a reduce timpul de lansare pe piață pentru noi servicii. ”
Marco Bill-Peter, Vice President, Customer Experience and Engadgment, Red Hat, a declarat: „Tehnologiile open source – și soluțiile Red Hat – aduc inovații interesante în organizațiile din întreaga lume. Noi am fost norocoși să lucrăm îndeaproape cu Amadeus, având la bază o viziune tehnologică și obiective comune. Pentru că am făcut acest lucru cu tehnologii open source, acest nivel de colaborare și inovare poate oferi suportul unei comunități mai largi și permite Red Hat să ofere o valoare semnificativă de afaceri față de alți clienți. Amadeus Cloud Services este un exemplu minunat pentru ce poate fi realizat cu tehnologii open source. ”
Pe parcursul ultimelor 12 luni, a fost dezvoltat Amadeus Airline Cloud Availability, folosind tehnologia Amadeus Cloud Services. Aceasta soluție inovatoare rezolvă provocarea creșterii volumului de căutări de zboruri. Raportul „look to book”, în cazul numărului mediu de cereri de căutare raportate la numărul de rezervări efective, a crescut semnificativ. Dacă în trecut puteam vrobi de un raport de 10 căutări la o rezervare, astăzi acest raport poate ajunge cu ușurință și la 1000 la 1. Amadeus Airline Cloud Availability a fost implementată cu succes la Lufthansa în 2015, soluția în cloud putând suporta cu ușurință o creștere de 20 ori a volumului de tranzacții.
Amadeus folosește, de asemenea, Amadeus Cloud Services ca fundament pentru colaborarea cu InterContinental Hotel Group (IHG) pentru a dezvolta o noua generație a soluției Guest Reservation System (GRS). Acest lucru va revoluționa bazele tehnologice ale industriei ospitalitatii la nivel mondial. Rezultatul acestei soluții va fi un sistem standardizat, scalabil și flexibil pentru industria ospitalității, care va spori valoarea pentru vizitatorii IHG și proprietarii de hoteluri.
Olaf Schnapauff, Chief Technology Officer Amadeus Global Operations, a declarat: „Amadeus Cloud Services simplifică semnificativ abordarea istorică a operațiunilor și satisface cererea de calcul distribuit cu capacitatea multi-centru de date. Operarea în cloud ne permite să oferim funcții de recuperare automată, elimină micro-gestionarea infrastructurii de bază și face utilizarea mai eficientă aplicațiilor noastre în general. Crucial, cloud computingul oferă o capacitate de reacție superioară și disponibilitate ridicată a produselor și serviciilor noastre.”

Note pentru editori

Despre Amadeus

Amadeus este lider în furnizarea de soluții de tehnologie și de distribuție pentru industria de turism. Grupurile de clienți includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vânzători din turism (agenții de turism și site-uri specializate) și clienți finali (corporații și companii de management al turismului).
Grupul Amadeus are în jur de 13.000 de angajați la nivel global, în sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) și Erding (operațiuni), precum și în cele 71 de reprezentanțe Amadeus la nivel global.
Amadeus este listată la Bursa de Valori Spaniolă, sub simbolul „AMS.MC” și este o componentă a indicelui IBEX 35.
Pentru a afla mai multe despre Amadeus, vă rugăm să vizitați www.amadeus.com și www.amadeus.com/blog pentru mai multe detalii despre industria de turism.
Urmăriți-ne și pe:
Date de contact:
Camelia Cojocaru/ Managing Partner / Tel.: +0723 927 651/ email : camelia@cojocarupr.ro

Despre Autor

Articole asemanatoare