◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro19.04.2024

The Telegraph investește masiv în jurnalismul audio de peste doi ani

Telegraph a investit în jurnalismul audio în ultimii doi ani, pentru a-și consolida oferta de abonament și pentru a găsi un public mai tânăr. În 2020, organizația de știri avea doi membri cu normă întreagă care lucrau la audio, cu patru emisiuni podcast săptămânale. Pandemia de coronavirus s-a dovedit un catalizator pentru creștere, iar reacția The Telegraph a adus o creștere cu 120% a audienței audio până la sfârșitul anului următor. Astăzi există cinci membri ai echipei care lucrează la audio, plus freelanceri și companii de producție implicați în proiecte specifice. Telegraph a reușit să se orienteze către războiul din Ucraina rapid și inovator, organizând zilnic un eveniment Twitter Spaces pentru a discuta situația și ultimele actualizări. Pentru cei care ratează transmisiunea în direct, aceasta se transformă rapid în acea seară într-un podcast numit Ukraine: The Latest. „Având o echipă audio dedicată înseamnă că se pot mișca rapid asupra poveștilor, într-un mod mai captivant”, detaliază Theodora Louloudis, citată de journalism.co.uk.
Telegraph a încercat, de asemenea, să se îndepărteze de emisiunile de interviuri standard sau de episoadele bazate pe mese rotunde. În schimb, serialele documentare episodice bazate pe narațiuni au intrat în prim-plan, cu povești adevărate. Cel mai recent sezon se referă la unul dintre cele mai mari dezastre medicale din istorie.
Acest jurnalism audio caută apoi să valorifice puterea digitalului pentru a promova emisiunile, cum ar fi încorporarea de clipuri în articole sau reambalarea emisiunii pe YouTube mai degrabă decât să înceapă cu un subiect tipărit și să fie reîntors în audio pentru public.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *