◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro19.04.2024

Formula 1 îmbracă haine de doliu! Femeia care l-a purtat pe Schumacher către primul titlu cu Ferrari a murit

Antonia Terzi, inginerul care l-a ajutat pe Michael Schumacher să cucerească primul său titlu de campion în Formula 1 cu Ferrari, a murit într-un accident de mașină. Avea doar 50 de ani.

Formula 1 este în doliu, după decesul fulgerător al italiencei Antonia Terzi, fostul inginer de aerodinamică la Ferrari și Williams. Profesoară la Universitatea din Canberra, femeia a decedat în urma unui accident de mașină produs în Marea Britanie. Au curs ”râuri” de mesaje de condoleanțe pe rețelele sociale.

Antonia Terzi, femeia care l-a ajutat pe Michael Schumacher să câștige primul titlu de campion în F1 cu Ferrari, a murit

Cei de la Williams Racing au postat pe contul oficial de Twitter un mesaj emoționant: ”Suntem profund îndurerați de dispariția fostei noastre colege și sefă în aerodinamică, Antonia Terzi. Gândurile noastre se îndreaptă către prietenii și familia Antoniei în aceste clipe grele”.

Între 1999 și 2002, Antonia Terzi a fost ”creierul” de la Ferrari, iar în anul 2000, a dezvoltat monopostul F1-2000 cu ajutorul căruia Michael Schumacher a cucerit al treilea titlu al carierei și primul cu ”Scuderia”. Un an mai târziu, campionul german se încorona din nou ”regele circuitului”, cu un alt design care i-a purtat amprenta italiencei, F2001.

Din 2002 până în 2004, Terzi a lucrat la Williams, apoi s-a retras definitiv din Formula 1. Ea a rămas în istoria sporturilor cu motor drept prima femeie care a ocupat o poziție atât de importantă în cadrul unei echipe.

digisport.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *