◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro20.04.2024

Mari provocări din fața jurnaliștilor: dezinformarea și viteza relatării

Raportul Cision, din Canada, privind starea mass-media pentru 2022 subliniază faptul că, în timp ce accesul la jurnalism de înaltă calitate și reportaje credibile nu au fost niciodată mai răspândit, rolul presei nu a fost niciodată mai dificil, deoarece domeniul se confruntă cu o presiune crescândă în care intră necesitatea ca jurnaliștii să crească producția editorială, de a produce conținut convingător, care iese în evidență într-un ciclu de știri de 24 de ore și stimulează implicarea.
Cision, o platformă cuprinzătoare de comunicații care ajută profesioniștii în relații publice și marketing din întreaga lume să înțeleagă, să influențeze și să-și amplifice poveștile, a lansat raportul anual Starea mass-media cu răspunsuri din partea a peste 3.800 de jurnaliști din 17 piețe globale, pentru a înțelege provocările cheie cu care se confruntă o piață care evoluează rapid și modul în care relațiile publice pot sprijini raportarea de prim rang și de încredere.
Potrivit raportului, cea mai mare provocare în fața jurnaliștilor este menținerea credibilității ca sursă de știri de încredere (32%) și combaterea „știrilor false” și dezinformării. În al doilea rând, jurnaliștii menționează impactul pe care personalul mai mic și mai puține resurse îl au asupra volumului lor de muncă – trei din zece jurnalişti (29%) depun zece sau mai multe articole pe săptămână, notează newswire.ca.
Când vine vorba de sursele pe care jurnaliștii le consideră cele mai utile pentru a genera povești sau idei de povești, mai mult de o treime (37%) au citat comunicatele de presă. Mai mult de trei sferturi (76%) doresc să primească comunicate de presă de la mărci și profesioniști de PR. Tendințele și datele pieței ocupă locul al doilea (63%) și aproape jumătate (49%) doresc invitații la evenimente. „Comunicatele de presă încă domnesc supreme și reprezintă metoda preferată de a transmite știri către mass-media într-un mod legitim, atent și urgent”, susține raportul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *