default-logo

Presa locală „câștigă” tot mai mult public

Opt dintre brandurile locale de știri din Marea Britanie au ajuns la mai mult de una din zece persoane cu vârsta peste 15 ani în Marea Britanie, potrivit unui nou clasament Press Gazette al celor mai relevant branduri de știri locale din Marea Britanie.
Manchester Evening News (MEN) a fost cel mai mare brand regional din Marea Britanie, ajungând la 18,1 milioane de cititori în aprilie – 36% din populația britanică de peste 15 ani – o creștere de 4% lună la lună, potrivit datelor Ipsos iris.
Fellow Reach Liverpool Echo a fost al doilea cel mai bine clasat brand de știri regionale, ajungând la 10,4 milioane de oameni (21% acoperire), în timp ce Birmingham Live a fost al treilea (10,3 milioane de persoane, 21% acoperire).
Daily Record (10 milioane de oameni, 20% acoperire), Wales Online (6,2 milioane de oameni, 12% acoperire), MyLondon (6,1 milioane de oameni, 12% acoperire), Examiner Live (5,6 milioane de oameni, 11% acoperire) și Chronicle Live ( 5,5 milioane de oameni, 11% acoperire) au fost celelalte branduri de știri accesate de peste 10% dintre persoanele de peste 15 ani din Marea Britanie.
În ansamblu, comparațiile lunare arată că 19 dintre primele 50 de branduri de știri regionale au înregistrat mai mult trafic în fiecare din ultimele luni. Acest lucru a însemnat că au avut rezultate mai bune decât majoritatea mărcilor de top 50 branduri de știri din Marea Britanie.
Printre primele 50 de branduri regionale de știri, cea mai rapidă creștere în aprilie a fost Berkshire Live (audiență de 1,1 milioane, o creștere cu 70% de la lună la lună).
La capitolul implicare, publicul a petrecut cel mai mult timp în general cu cele mai mari două mărci regionale.

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*