default-logo
BREAKING NEWS
Agențiile de presă din Europa, decise să învingă presiunea războiului şi dezinformarea Membrii Alianţei Europene a Agenţiilor de Presă (EANA), reuniţi la conferinţa cu tema „Realitate şi ficţiune în timpul războiului şi al pandemiei de COVID-19”, desfăşurată la Sarajevo, au discutat despre posibile soluţii la criza informaţională în contextul actual, în care societatea este sub presiunea războiului, coronavirusului şi dezinformării. Clemens Pig, preşedintele EANA şi CEO al agenţiei de presă din Austria APA, a spus în deschiderea conferinţei că „orice război, încă de la început, este şi un război al informaţiei”. El s-a declarat optimist, exprimându-şi încrederea că tehnologia va fi aliatul agenţiilor de presă în lupta împotriva fake news. „Tehnologia este foarte importantă pentru noi şi pentru evoluţie, dar şi pentru verificarea ştirilor şi combaterea fake news”, a subliniat şeful APA. CEO-ul Fundaţiei Thomson, Caro Kriel, a remarcat că „informaţia poate salva vieţi atunci când este adevărată, în schimb poate strica totul atunci când este greşită”. Ea a afirmat că dezinformarea în Rusia a început în 2014. La rândul său, CEO-ul agenţiei de presă germane dpa, Peter Kropsch, a punctat că presiunea economică este o ameninţare pentru presă, care, din motive financiare, ar putea deveni controlabilă, şi a adăugat că independenţa este cea mai importantă valoare pe care agenţiile de presă o au şi care trebuie păstrată. Wojtek Surmacz, preşedintele agenţiei de presă din Polonia PAP, a evidenţiat faptul că reţelele de socializare nu reprezintă surse de încredere şi că publicul ar trebui să nu confunde o sursă reală precum o agenţie de presă cu platformele de socializare. Conferinţa găzduită de agenţia de presă din Bosnia-Herţegovina FENA a beneficiat şi de un mesaj video din partea Verei Jourova, vicepreşedinte al Comisiei Europene pentru valori şi transparenţă, care a subliniat importanţa informaţiilor verificate, acestea fiind „cea mai bună soluţie împotriva propagandei”: „Uniunea Europeană nu a făcut niciodată atât de mult pentru a proteja presa, iar asta e ceea ce democraţia ar trebui să facă. Comisia Europeană pregăteşte Actul european pentru libertatea presei […] şi creşte finanţarea pentru jurnalişti, parteneriate şi proiecte media”. La finalul conferinţei, Claudia Victoria Nicolae, directorul general al Agenţiei Naţionale de Presă AGERPRES, şi Branka Gabriela Vojvodic, directorul general al agenţiei croate de presă HINA, au semnat un acord de parteneriat între cele două agenţii privind schimbul de informaţii. EANA a fost înfiinţată la 21 august 1956, în urma unei conferinţe care a avut loc la Strasbourg. Alianţa reprezintă un forum pentru cooperare şi schimb de informaţii între agenţiile de presă europene şi cuprinde peste 30 de agenţii membre, care promovează respectarea drepturilor de autor, accesul la informaţie, dezvoltarea tehnologiei de transmitere a acesteia şi libertatea presei. AGERPRES este membră EANA din 1996.

Un mare dezvoltator imobiliar oferă ca si premiu un apartament

Sebeș, un oraș tot mai prosper
Un mare dezvoltator imobiliar oferă ca si premiu un apartament în Sebeș

Cu toate că are numai 25.000 de locuitori, Sebeș a devenit unul dintre cele mai de succes modele economice din România, având cea mai mică rată de șomaj din țară. Totodată, orașul din inima Transilvaniei este recunoscut pentru investiții masive în domeniul auto (Mercedes a deschis o fabrică de componente auto, în care a investit 400 de milioane de Euro).
În același timp, datorită faptului că are 3 intrări la Autostrada A1, iar în curând se va uni cu municipiul Cluj-Napoca prin Autostrada A10, Sebeș a devenit rapid și o atracție pentru multi tineri interesaţi de un trai mai bun.

Tombolă 2019: Marele câștigător va primi un apartament cu 2 camere in valoare de 50.000 de Euro
În acest context economic, și domeniul imobiliar a prosperat în doar câțiva ani, San Casa – unul dintre cei mai mari dezvoltatori de profil din județul Alba – construieşte deja un nou cartier rezidențial format din 13 blocuri, adică 350 de apartamente. Aceasta este o noua provocare, dupa ce in ultimii ani a predat cheile unui număr de peste 200 de imobile tot in Sebeş. Mai mult decât atât, dezvoltatorul imobiliar a oferit, în anii trecuți, in urma unei tombole, mai multe premii printre care, premiul cel mare a fost un autoturism Dacia Sandero Prestige.
Pentru 2019, San Casa pregătește o tombolă și mai mare, în cadrul căreia va pune la bătaie, pentru premiul cel mare, un apartament cu 2 camere complet finisat, în valoare de 50.000 Euro, într-un bloc prevăzut cu lift, încălzire in pardoseala controlata prin termostat in fiecare camera si cu centrala proprie. Participanții la tombolă sunt persoanele care deja au cumpărat un apartament în cartierul Atmosphere Residence din Sebeș sau care urmează să-și achiziționeze unul in primele 4 blocuri deja construite. Deja primii proprietari se vor bucura de sărbători in acest an in noua locuinţa din cartierul Atmosphere Residence.
“Ne mândrim foarte mult că orașul Sebeș a devenit o atracție pentru mulți locuitori din România, datorită șomajului foarte mic, a numărului foarte mare de locuri de muncă și, desigur, al nivelului general de trai occidental. Am rămas plăcut surprinși să constatăm că mulți dintre cei care au cumpărat apartamentele din cartierul nostru rezidențial să fie din toate colțurile țării, dar si din străinătate drept pentru care vrem să le facem o nouă surpriză noilor noștri locatari. Vom organiza o tombolă publică, în urma căreia unul dintre cumpărătorii acestor apartamente din primele 4 blocuri să poată câștiga un apartament de 2 camere, în valoare de 50.000 de Euro”, declară Dan Similie, CEO și Managing Partner San Casa.
Pentru mai multe detalii, accesați www.atmosphere-residence.ro

Persoană de contact
Similie Dan
Managing Partner
SAN CASA SRL

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.