default-logo

ABC extinde jurnalismul local cu banii pentru conținut de la Google și Facebook

După ce a semnat un acord pentru plata conținutului jurnalistic cu Facebook, care a urmat unuia similar cu Google, ABC a anunțat planuri de a angaja peste 50 de jurnalişti pentru a relata din peste 20 de locații regionale din Australia.

Noile locuri de muncă vor exista în toate statele și în Teritoriul de Nord, urmând ca posturile să fie ocupate până la începutul anului 2022.

Zonele regionale mai mari vor primi mai mult sprijin, în Horsham, Burnie, Dubbo, Wagga Wagga, Katherine, Esperance, Karratha, Longreach și Toowoomba.

Birourile mai mici vor fi testate în Warragul, Batemans Bay, Carnarvon, Hervey Bay și Charleville, în timp ce jurnaliști individuali vor fi staționați în Swan Hill, Whyalla, Victor Harbor, Northam și Gladstone. Locații mai îndepărtate vor avea, de asemenea, jurnaliști ABC relocați acolo pentru o perioadă mai scurtă.

De asemenea, mai multe echipe noi de specialiști vor fi adăugate celei regionale a ABC, care acoperă apa, mineritul, afacerile sociale și sectorul de sănătate.

Directorul general al ABC, David Anderson, susține că reporterii suplimentari vor fi plasați în zone care au fost anterior „deșerturi” la capitolul știri: „Vrem să oferim o acoperire mai mare a poveștilor regionale în zonele care nu sunt deservite de mass-media. Serviciile extraregionale sunt o modalitate excelentă de a începe 2022, cel de-al 90-lea an al nostru”.

Veniturile din ambele acorduri pe care ABC le-a semnat cu giganții tehnologiei vor merge spre creșterea investițiilor ABC în jurnalismul regional și rural din Australia.

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.