default-logo

Investiție de 1,25 milioane de dolari atragerea publicului tânăr spre știri

Un editor regional a investit o sumă importantă într-o organizație de știri transatlantică, într-o încercare de a atrage un „public mai tânăr” la titlurile de știri. Mai precis, National World a anunțat o investiție de 1,25 milioane de dolari în The News Movement, titlu lansat recent pe rețelele sociale. Ca parte a noului parteneriat, jurnaliștii TNM vor produce conținut de știri pentru site-urile National World.
Editorul spune că mutarea va ajuta să ofere publicului „știri captivante, bazate pe fapte, de înaltă calitate și informații utile pe platforme precum TikTok, Instagram, YouTube, Twitter și Snapchat”.„Parteneriatul va accelera dezvoltarea de către National World a unui nou model de operare, în timp ce va primi un public mai tânăr în portofoliul său de francize, cum ar fi Yorkshire Post, The Scotsman și nationalworld.com. Ca parte a relației, The News Movement va produce conținut de știri pentru site-urile National World, pe lângă platformele sociale ale The News Movement. Procesul editorial va fi un amestec de tehnici tradiționale și de socializare, inclusiv participarea echipei The News Movement la întâlnirile zilnice de lungă durată ale conferințelor de presă”, detaliază reprezentanții grupului.
Potrivit holdthefrontpage.co.uk, fostul director editorial al BBC, Kamal Ahmed este redactor-șef și co-fondator al TNM, care are birouri la Londra și New York. În lansarea proiectului au fost implicați și foști directori Dow Jones și Wall Street Journal, William Lewis, Ramin Beheshti, Eleanor Breen și Dion Bailey.(redacția UZPR)
Foto: pixabay.com

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*