◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro19.03.2024

Fenomene Imposibil De Explicat! Avioane Care S-Au Volatilizat

Randy Ryan este specialist în aviație, are 33 de ani de experiență și a făcut parte din comisia care a anchetat dispariția avionului Boeing aparținând companiei Malayzia Airlines, care zbura de la Kuala Lumpur la Beijing.

Dispariția acestui avion este unul dintre cele mai misterioase cazuri din istoria aviației. Conform opiniei sale, cea mai plauzibilă variantă privind dispariția avionului este cea legată de implicarea unei terțe persoane în pilotarea avionului.

Pilotul și copilotul au fost în imposibilitatea de a mai pilota, de către o persoană care a intrat în cabină și a preluat comenzile avionului. Contactul cu avionul a fost pierdut în data de 8 martie 2014, la 40 de minute după decolare.

Cel care a preluat controlul avionului nu putea fi un amator, dat fiind complexitatea aparaturii de bord. Faptul că telefoanele victimelor au continuat să sune mai multe zile de la dispariția avionului, l-a determinat pe Randy Ryan să concluzioneze că avionul a aterizat sau s-a prăbușit într-o zonă de uscat și în apropierea unui releu de telefonie.

Randy Ryan a adus în discuție câteva aspecte care nu au fost elucidate nici după aproape cinci ani de la dispariția avionului la bordul căruia se aflau 239 de persoane. Avioanele de tip Boeing sunt dotate cu o cutie neagră capabilă să reziste și unei explozii. Mai mult, timp de 30 de zile de la producerea unei catastrofe, cutia neagră transmite semnale, astfel încât poate fi localizată.

Dacă avionul s-ar fi prăbușit în ocean, resturile din epavă ar fi trebuit să plutească pe apă. Dacă o rachetă ar fi distrus avionul, radarele ar fi trebuit să intercepteze explozia.

Cu toate că se cunoaște cu precizie locul dispariției, toate coordonatele, epava nu a fost descoperită. Dacă avionul ar fi fost deturnat nu ar fi dispărut de pe ecranul radarelor.

Fără să aibă răspuns la aceste întrebări, Randy Ryan a concluzionat că avionul s-a volatilizat.

O altă dispariție misterioasă s-a produs în anul 1978, în apropiere de King Island, Australia. Frederick Valentich efectua un zbor de rutină cu un avion marca Cessna 182L. Înainte ca avionul să dispară în mod miraculos, el a anunțat că un obiect care nu pare a fi un avion zboară deasupra sa. Comunicarea s-a întrerupt brusc, după care s-a auzit un zgomot metalic. Cu toate că s-au efectuat ample cercetări, epava avionului nu a fost descoperită.
În anul 1945, cinci bombardiere americane au dispărut în zona dintre Florida și Bahamas, cunoscută sub numele de Triunghiul Bermudelor. În căutarea lor, a fost trimis un hidroavion care a explodat în cursul misiunii de cercetare.

Timp de mai multe luni, armata americană a cercetat zona, fără a descoperi urme ale accidentului.

efemeride.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *