The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro19.04.2024

Oamenii de știință au definit scenariile posibile a unei întâlniri cu o specie extraterestră

În ultima perioadă, fenomenul OZN sau cel al extratereștrilor este intens dezbătut în numeroase medii științifice. Probabil, că este o chestiune de timp până contactul oficial se va produce.

Nu acesta este principalul obiectiv, atunci când vine vorba despre cunoașterea vieții extraterestre, ci ceea ce va urma după.

Oamenii de știință au analizat mai multe scenarii și au propus trei scenarii posibile.

Extratereștrii preiau Pământul

Conform primei variante, extratereștrii pur și simplu preiau Pământul folosindu-se de superioritatea lor tehnică. Ei vor distruge o mare parte din populația lumii, iar restul va deveni sclavi și cobai. Acesta este exact scenariul descris în „războiul lumilor”.

Acest scenariu este unul sumbru, dar se poate petrece în clipa în care o civilizație extraterestră ostilă s-ar apropia prea mult de Terra. Omul nu este pregătit să ducă un război interplanetar și ar deveni o victimă sigură în fața unei specii extraterestre ostile.

Cucerirea planetei prin metode psihologice

Un al doilea scenariu se referă la aceeași cucerire a Pământului, dar prin metode mai ușoare, de exemplu prin subordonarea psihologică a oamenilor față de voința coloniștilor.

Este clar că acest scenariu nu aduce nimic bun umanității. Nu este surprinzător, că fizicianul teoretician Stephen Hawking a sugerat oamenilor de știință de pe Pământ că nu ar trebui să trimită semnale în Univers, în speranța găsirii fraților extratereștrii: acești „frați“ ar putea fi orice, dar numai prietenoși nu.

Și apoi, conceptele de cordialitate și ostilitate sunt pur umane; este dificil de găsit contactul cu o minte complet diferită, de exemplu, moluște, insecte sau plante. Cu siguranță, superputerile mondiale nu sunt pregătite să folosească armele de distrugere în masă, nici măcar în condițiile în care extratereștrii ostili ar vizita Terra.

Suntem sub controlul extratereștrilor

Al treilea scenariu presupune că suntem deja sub „controlul” străinilor. Ei au studiat Pământul și ar putea conduce unele experimente genetice aici. Toate aceste evenimente s-ar întâmpla fără știrea noastră, iar când experimentele ar ajunge la o concluzie clară, atunci umanitatea va fi distrusă pentru totdeauna.

O realitate paralelă

Contactul cu străinii s-a întâmplat deja în trecut, iar testele este posibil să se fi făcut deja. Pe de altă parte, interesant este că contactele devin din ce în ce mai dese, iar agențiile guvernamentale ale principalelor țări, în special Statele Unite și Rusia, încearcă să se ascundă orice informație ca și cum ar cunoaște Universul mult mai mult decât oricine altcineva.

Universul este ca o „încurcătură de fire”, o Matrice, iar această Matrice este Dumnezeu și tot ceea ce se întâmplă în ea este voința divină. Dacă se întâmplă ceva pe Pământ, se întâmplă și în alte părți. Și în conformitate cu această voință, atâta timp cât oamenii vor înțelege că evoluția se face doar pe calea cea bună este aproape imposibil să intrăm în contact cu alte civilizații extraterestre.