◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro28.03.2024

Mașinile diesel, INTERZISE OFICIAL, în Germania!

Interdicțiile de circulație diesel au provocat o adevărată nebunie deși multă lume știe că dioxidul de carbon, particulele de praf și oxizii de azot dăunează grav sănătății.

Astfel, scrie Adevărul, posesorii de mașini cu acest tip de motoare sunt acum, pur și simplu, expropriați. Prin urmare, isteria referitoare la diesel, care a acaparat deja Germania, a atins o nouă dimensiune.

Deși de ani de zile există niște limite de poluare, începând din anul 2019, în anumite metropole germane, precum Frankfurt sau Koln, zeci de mii de mașini nu vor mai putea circula.

Este de înțeles că această veste nu poate fi primită cu bucurie de toată lumea, în condițiile în care, zilnic, fiecare navetist din Germania străbate în medie 17 kilometri pentru a ajunge la locul de muncă.

Cum prețurile transportului feroviar sunt destul de piperate, iar oricum trenurile sunt supraaglomerate și nepunctuale, interdicția de circulație în cazul mașinilor vechi nu reprezintă o victorie asupra marilor producători de mașini, ci mai degrabă o victorie a acestora.

Aceste măsuri vor afecta, așadar, aproximativ 110.000 de proprietari de autovehicule din Germania, cărora li se vor adăuga navetiștii din localitățile limitrofe. Toți șoferii vor fi obligați să-și cumpere alte mașini.

Acestea fiind spuse, publicația subliniază că degeaba se bucură stânga germană sau tabăra ecologistă, pentru că aceste prevederi legislative vor afecta, în primul rând, omul de rând, dat fiindcă există mai multe șanse ca acesta să dețină o mașină veche decât un broker sau un director de bancă.

b1.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *