default-logo

Frecvența postului independent Ecoul Moscovei, preluată de Sputnik

Frecvența atribuită până de curând postului de radio independent Ecoul Moscovei, blocat de autoritățile ruse după invadarea Ucrainei, va fi preluat de radio Sputnik, anunță ediția în limba rusă a Deutsche Welle, citând un anunț oficial difuzat pe canalul de Telegram al Russia Today.
Russia Today și Sputnik au fost interzise în Uniunea Europeană pe 27 februarie, la câteva zile după ordinul președintelui Vladimir Putin de invadare a Ucrainei, fiind considerate canale de propagandă ale Kremlinului. Aceeași măsură a fost luată și de Marea Britanie și Canada.
Postul de radio Ecoul Moscovei a fost blocat de Roskomnadzor, autoritatea rusă de reglementare a mass-media. Procurorul general al Rusiei a ordonat organului de control al presei din țară să „restricționeze accesul” la acest post de radio independent, susținând că el a prezentat „intenționat și sistematic informații care fac apel la activități extremiste, violență și în mod deliberat false despre acțiunile personalului militar rus în Ucraina”.
Odată cu Ecoul Moscovei a fost blocat și TV Rain (cunoscut sub denumirea de „Dojdi” în Rusia), ultimul post TV independent din țara condusă de Vladimir Putin.
Ecoul Moscovei și-a început transmisiunea pe 22 august 1990…

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.