default-logo

Traficul către site-urile de știri nonprofit a crescut în SUA cu 43%

Peisajul media din Baltimore, SUA, se îmbogățește cu o inițiativă interesantă, care poate servi drept model: Baltimore Banner, sub efigia The Banner, organizație de știri cu mai multe platforme, lansată sub umbrela Institutului non-profit Venetoulis pentru Jurnalism Local, informează wypr.org.
Proiectul a atras talente de top din Baltimore și din întreaga țară și s-ar putea dovedi că reprezintă un nou val în jurnalism. Redacțiile non-profit apar și au succes în toată țara, în orașele mari și mici. Institute for Non-Profit News raportează că, în 2020, traficul web către site-urile de știri nonprofit a crescut cu 43%.
Banner se bucură de sprijinul financiar substanțial al lui Stewart Bainum, un antreprenor care și-a asumat un angajament de mai mulți ani, de milioane de dolari, și este în funcția de președinte al Institutului Venetoulis.
„The Banner este mai asemănător cu o abordare de afaceri decât alte startup-uri de jurnalism nonprofit. Este un experiment în ceea ce pot face redacțiile nonprofit cu resurse, ambiție și amploare. Sunt oameni de afaceri experimentați, implicați pe termen lung și finanțați pe termen lung”, a remarcat Jim Friedlich, CEO al Lenfest Institute for Journalism din Philadelphia, care a consiliat echipa de management pentru The Banner.
În curând, publicul care apreciază jurnalismul local de calitate va avea ocazia să susțină și această întreprindere cu abonamente și contribuții.

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*