◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro19.04.2024

Autonomia personală și dreptul la autodistrugere

Generația mai in vârstă a pus la îndemâna generației tinere uneltele autodistrugerii: avortul, hedonismul, plăcerea, divorțul, pornografia, concubinajul în loc de căsătorie, contraceptivele în loc de respect pentru procreare. Lista uneltelor de autodistrugere e mult mai lungă decât aceasta. Nu generația noastră a inventat aceste unelte ale autodistrugerii. Le-a primit de la generația de dinaintea noastră, care la rândul ei le-a primit de la generația de dinaintea ei.

Ne aflăm, deci, de cel puțin trei generații încoace, într-un cerc vicios al autodistrugerii. O generație a început să practice aceste păcate sociale, generațiile următoare le-au transformat în drepturi ale omului, iar copiii și nepoții noștri spun, pe drept, noi de ce să nu ni le asumăm ori să le practicăm?

Moștenirea practicilor imorale

Putem argumenta ceva împotriva lor? Nu tocmai. Nu ne putem aștepta ca generația tânără și copiii lor să fie mai morali și mai sănătoși din punct de vedere valoric decât generația mai in vârsta. Presiunea pentru adoptarea altor unelte de autodistrugere crește. Frecvent dam peste încă un document, proiect, idee, decizie judecătorească, legislație și lucruri similare care pronunță ori extind noul drept la autodistrugere prin autonomia personală. Dreptul la autonomia personală propune și admite fiecărei persoane autoritatea de a dispune în mod liber și fără constrângeri de trupul lui ori al ei și să facă ce vrea cu el. Perspectiva conservatoare e tocmai opusă. Recunoașterea unui astfel de presupus drept nu este necesară și nici benefică, nici individului și nici colectivității.

Pentru creștini trupul fizic în care trăim, vremelnic, este „Templul Duhului Sfânt” și ni se interzice să facem ce vrem cu el. Mădularele și practicile care dăunează trupului sunt interzise. Generația tânără, în mod special, e ademenită cu noțiunea unui drept la autonomie personală, în prima linie de promovarea a acestui presupus drept fiind revoluția sexuală și mișcarea avortistă mondială.

La începutul acestui an, UNFA, o organizație a ONU, a lansat un document prin programul State of World Population numit My Body Is My Own: Claiming the Right to Autonomy and Self-Determination / Trupul meu e al meu: pretind dreptul la autonomie și autodeterminare. [Link: https://india.unfpa.org/…/sowp2021_report_-_en_web_23.3...] Cele peste 100 de pagini ale documentului exprimă principii care fac părul să se ridice pe cap și pielea să se zbârlească. Documentul propune existența a trei dimensiuni ale dreptului la autonomie și autodeterminare.

Trei dimensiuni ale autonomiei personale

Prima dimensiune e explicată sub titlul „my body, my rights / trupul meu, drepturile mele”. Această dimensiune pretinde că „tratatele internaționale și declarațiile internaționale constituie un fundament al dreptului la autonomie corporală și integritate corporală / international treaties and declarations provide foundations for the right to bodily autonomy and integrity”. Nu tocmai.  Propunerea formulată în document este o minciună. Dreptul internațional nu recunoaște un astfel de drept.

A doua dimensiune este explicată sub titlul „laws that empower and laws that control / legi care abilitează și legi care controlează”. În acest capitol suntem informați că legile existente care reglementează comportamentul uman privind trupul sunt legi care controlează. Autonomia personală impune descătușarea de aceste legi și înlocuirea lor cu legi care abilitează și permit omului să facă cum decide el privind trupul lui.

A treia dimensiune este intitulată „the power to say yes, the right to say no / autoritatea de a spune da, și dreptul de a spune nu”.  În acest capitol ni se spune că femeile și minoritățile sexuale („excluded groups / grupurile excluse”) trebuie abilitate cu autoritatea de a spune „da” privind alegerile pe care le fac cum vor să-și folosească trupul, cât și dreptul de a se opune legilor și practicilor care previn atingerea acestui deziderat.

Acest document ONU este o tentație irezistibilă pentru tineri. Multe familii deja se confruntă cu reacții de acest gen din partea copiilor lor adolescenți. Este, am spune noi, o fază naturală și inevitabilă în viața unui adolescent, până „le vine mintea la cap” ori „se coc”. Nu chiar.

Documentul pune în mâna adolescenților o armă împotriva părinților, o unealtă pentru distrugerea autorității parentale. În timp, aceste idei, deja puse în mințile adolescenților, vor deveni realități promovate de tribunale în numele drepturilor copiilor.

Vă informam din nou asupra unui document extremist care, dacă nu suntem cu băgare de seamă, va putea fi integrat în legea educației sexuale propuse de dl Iohannis si USR. Și nu numai. Poate fi integrat și în curricula privind așa numita „educație pentru sănătate”.

O perspectiva globala

Există însă și o perspectivă globală privind autonomia personală care, e incontestabil, se bate cap în cap cu învățăturile creștine privind stăpânirea și responsabilizarea personală privind trupul nostru. Prima parte a lui 2021 a fost una dificilă pentru creștinătate, pe ambele maluri ale Atlanticului. A fost anul în care ONU, Administrația Biden și Parlamentul European, parcă printr-o alianță tacită, au căutat să prindă creștinătatea ca într-un clește.

Administrația Biden, majoritară în Congres, a adoptat Legea Egalității / Equality Act, care, dacă va deveni lege, va rezulta în reconfigurarea totală și totalitară a societății americane din perspectiva ideologiei de gen și a revoluției sexuale. ONU a emis documentul My Body is My Own care propune reconfigurarea planetei în conformitate cu ideologia de gen, revoluția sexuală și războiul împotriva procreării prin avort, planificarea familială și contraceptive.

Iar în Europa, de câteva luni încoace, Raportul Matic, cel mai radical și anti-creștin document din istoria Parlamentului European, aspiră să devină rezoluție oficial recunoscută în tot spațiul Uniunii Europene. Raportul Matic are același obiectiv final: reconfigurarea spațiului european după ideologia de gen, revoluția sexuală, și așa numitele drepturi reproductive, adică avort, infanticid. Raportul Matic urmează să fie pus la vot în plenul PE pe 23 iunie.

Nu agreăm cu îndoctrinarea în LGBT-ism a tinerilor României

Pe banii noștri și fără acordul nostru activiștii LGBT intră în școlile României în această lună pentru a-i îndoctrina în practici sexuale nesănătoase și nenaturale. Mai toată România deja a văzut imaginea postată de tinerii de la Colegiul Național din Iași care pe 4 iunie au fost siliți să urmărească „istoria comunității LGBT”.

Acțiunile LGBT s-au întețit anul acesta în România și acoperă mai mult spațiu decât în anii trecuți. Profesorii nu agreează cu aceste acțiuni. La fel nici părinții. De ce atunci se permite accesul la copiii noștri, cu stricte obiective de îndoctrinare, a activiștilor LGBT? Fără acordul părinților și cu acordul tacit al profesorilor.

Pe de altă parte accentuăm și pozitivul. Pe 9 iunie un cadou scontat de comunitatea LGBT a fost tăiat de pe listă în Senat, când o comisie a respins proiectul de îndoctrinare sexuală. 

ARTICOLUL 16 DIN DECLARATIA UNIVERSALA A DREPTURILOR OMULUI

Articolul 16 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului afirma: „Cu incepere de la implinirea virstei legale, barbatul si femeia, fara nici o restrictie in ce priveste rasa, nationalitatea sau religia, au dreptul de a se casatori si de a intemeia o familie. … Familia constituie elementul natural si fundamental al societatii si are dreptul la ocrotire din partea societatii si a statului„. Familia romana isi cere drepturile. Aceste drepturi le pledam, le-am pledat din 2006 incoace, si vom continua sa le pledam. Sunt cele mai pretioase dintre drepturi dar si cele mai abuzate azi. Pretuiti-le!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *