default-logo

Admiterea candidaților la UNIVERSITATEA HYPERION DIN BUCUREȘTI în anul universitar 2022-2023

UNIVERSITATEA HYPERION DIN BUCUREȘTI a dat start înscrierilor în anul universitar 2022-2023, la 1 iunie 2022.

Universitatea Hyperion înseamnă mai mult decât cursuri și seminarii. Te poți alătura unei comunități care îți va deveni a doua familie!

Viitorii studenți vor beneficia de 17 programe de licență și 16 programe masterale conform ofertei educaționale 2022.

Admiterea se va face pe baza mediei obținute la bacalaureat, respectând ordinea cronologică a înmatriculării în anul universitar 2022-2023.

Înmatricularea constă în :

– depunerea dosarului de înscriere la secretariatul general din Calea Călărași 169, corp A, parter;

– semnarea contractului de școlarizare;

– achitarea taxei de înscriere de 150 lei și a taxei integrale de şcolarizare sau a cel puțin o rată din taxa anuală.

– PLATA RATE și alte TAXE – Universitatea Hyperion din București 

Plata poate fi efectuată atât online prin transfer bancar, cât și la casieria Universității Hyperion(cash sau cu cardul) din sediul central, corpul B, parter.

  • INFORMAȚII PENTRU PLATA RATELOR ȘI TAXELOR ÎN CONTUL BANCAR:
  • Beneficiar: UNIVERSITATEA HYPERION BUCUREȘTI
    CUI: 2836240
    CONT IBAN: RO48 RNCB 0074 0292 1590 0001
    Banca: BCR – SECTOR 3
    La detalii de plată se completează obligatoriu cu:
    Numele și prenumele, facultatea, specializarea, anul de studii, RATA 

1.Candidații care s-au înscris deja online și au plătit taxa de înscriere  se pot prezenta cât mai curând la secretariatul Universității Hyperion pentru a se înmatricula în anul universitar 2022-2023, prezentând dovada achitării taxei de înscriere online și a codului alocat online prin formularul de înscriere.

2.Candidații care se înscriu direct la secretariat vor primi un cod  de înmatriculare pe care sunt obligați să-l salveze în telefon, tabletă, etc.,după achitarea taxei de înscriere și de şcolarizare, semnarea contractului de școlarizare, depunerea dosarului de înscriere, adică înmatriculare.

Dosarul de înscriere (format plic) trebuie să conțină următoarele acte:

  • Diploma de bacalaureat (în original + copie xerox) sau adeverinţă eliberată de liceu (în original, pentru candidaţii care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunile din 2021 în care se menţionează media generală, mediile obţinute în anii de studii, termenul de valabilitate şi faptul că nu a fost eliberată diploma de bacalaureat);
  • Certificat de naştere, în original + copie xerox;
  • Certificat de căsătorie, în original + copie xerox (pentru candidatele căsătorite);
  • CI/BI, în original + copie xerox;
  • Adeverinţă medicală eliberată în ultimele 12 luni, în original;
  • 3 fotografii color tip buletin;
  • Chitanţa de achitare a taxei de înscriere de 150 lei.

Rezultatele privind statusul candidaților vor fi afişate pe codurile alocate la înmatriculare, în datele de 31 iulie, 31 august, 20 septembrie 2022.

Înscrierile vor continua pe locurile rămase disponibile după fiecare afișare, până la 30 septembrie 2022.

Dacă ești hotărât să studiezi la Universitatea Hyperion vino la secretariatul din Calea Călărașilor 169 și înmatriculează-te cât mai curând posibil!

Studenții care aleg Universitatea Hyperion vor beneficia de îndrumarea unui corp profesoral elitist, taxe de școlarizare accesibile, burse de studii, stagii de practică în mediul public și privat, campus modern, dotări și tehnologii de ultimă generație, platforme online, cursuri și tutoriale de concepție proprie din domeniul IT– (3) Sever Spanulescu – YouTube vizualizate în peste 160 țări,  cazare în cămin studențesc (Cazare în căminul studențesc M3 al Universității Hyperion | Biroul de Presă al Universităţii Hyperion din Bucureşti), sală de sport, studiouri de radio și TV ultra HD, redacție de ziar și agenție de presă, masterclass-uri și workshop-uri cu invitați de renume, sală de spectacole, evenimente culturale și științifice de marcă promovate de

Biroul de Presă

bpuh.hyperion.ro

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*