◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro29.03.2024

Deficitul de mână de lucru, compensat cu deținuți

Cel mai mare producător de camioane din Rusia, Kamaz, ia în considerare posibilitatea de a aduce deținuți care să lucreze la cele mai mari fabrici ale sale pentru a compensa deficitul de forță de muncă, a declarat directorul general Serghei Kogogogin. „Analizăm cum putem aplica programul (de muncă) dezvoltat de Serviciul Federal al Penitenciarelor”, a declarat Kogogogin presei.

Firma se confruntă cu un deficit de 4.000 de angajați la unitățile sale de producție din Naberezhnye Chelny, un oraș industrial situat la peste 900 de kilometri la est de Moscova, a spus el. Acea fabrică are 24.000 de angajați.

Compania, care este deținută în proporție de 47% de conglomeratul de stat Rostec și 15% de Daimler, a adus deja lucrători din Uzbekistan și se gândește acum să caute muncitori în închisorile rusești, a spus el.

Restricțiile legate de pandemie au determinat mulți lucrători străini să părăsească Rusia, forțând autoritățile și companiile private să caute modalități de a suplini deficitul de lucrători.

Serviciul penitenciar federal a propus la începutul acestui an un plan de utilizare a deținuților pentru a suplimenta forța de muncă, insistând că noul sistem nu va semăna cu vastul sistem de lagăre de muncă GULAG din perioada sovietică.

Recent, un document guvernamental a cerut să se evalueze fezabilitatea utilizării condamnaților pentru construirea de căi ferate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *