◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro28.03.2024

Companiile franceze dau năvală în arena Metaverse

Metaverse, care este estimat să schimbe major în multe privințe lumea virtuală așa cum o cunoaștem, a „sedus” și companiile franceze, care sunt hotărâte să aibă un loc în dezvoltarea noii tehnologii. La un eveniment VivaTech, la care a participat și gigantul tehnologic Meta și care a avut loc la Paris, trendul a fost evident, scrie EURACTIV.
Evenimentul s-a concentrat pe realitatea virtuală – o parte integrantă a viitorului Metaverse – companii precum gigantul francez de lux LVMH oferind participanților posibilitatea de a-și încerca îmbrăcămintea prin intermediul realității augmentate.
Companiile care valorifică tehnologia se așteaptă, de asemenea, să obțină profituri masive, deoarece tehnologia va genera cinci trilioane de dolari până la sfârșitul deceniului, potrivit unui raport recent al gigantului de consultanță McKinsey, sectorul comerțului electronic fiind gata să beneficieze cel mai mult. Cu estimări de câștiguri atât de mari, chiar și companiile de asigurări sunt interesate de a intra în această arenă. „Metaverse este un nou univers care apare. La AXA, ni se pare necesar să mergem acolo, să ne familiarizăm cu el, să înțelegem totul rapid, pentru ca apoi să fim printre primii care să profite de oportunitate”, detaliază Sophie Marian, de la AXA.
În general, companiile franceze dau dovadă de „un entuziasm enorm”, potrivit lui Brahim Abdesslam, care lucrează la consultanța Keyrus.
Pe de altă parte, investiția în Metaverse este un mare pariu. „Avem mulți dintre inginerii noștri care se uită la aceste tehnologii pentru a încerca să măsoare dacă sunt suficient de mature pentru a fi utilizate în soluțiile noastre”, a declarat pentru EURACTIV Arta Alavi, expert la SAP, o companie germană de software. Cu alte cuvinte, tehnologia nu este încă suficient de matură pentru a fi implementată la scară largă.
Jungle VR, un start-up specializat în antrenament în realitate virtuală și augmentată, de exemplu, caută deja să profite la maximum de tehnologie și să dezvolte noua tehnologie în sectorul jocurilor – un punct de intrare cheie pentru Metaverse care deja beneficiază de cererea puternică.
În timpul discursului său de realegere, președintele francez Emmanuel Macron a făcut apel la „luptă pentru a construi un Metaverse european”. Deși aceasta părea mai degrabă o declarație de intenție, a dat și impresia că Macron vrea ca UE să conducă în acest domeniu. (redacția UZPR)
Foto: euractiv.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *