default-logo

National Observer a avut nevoie de șapte ani pentru a aduce temele climatice în prim-planul mass-media din Canada

De când jurnalista, editorul și antreprenorul Linda Solomon Wood a început National Observer în Canada, în 2015, locurile de muncă au fost reduse, iar veniturile din reclame au fost înghițite de giganții tehnologiei. Și, cel mai important, o problemă care a devenit una dintre pietrele de temelie ale reportajelor de astăzi în orice ritm – schimbările climatice – a rămas o temă la periferie în redacții.

„Deși acum toată lumea acoperă schimbările climatice, pe atunci, nu au fost și, de asemenea, încă era considerată un fel de problemă marginală. Dacă vorbești despre o problemă de care le pasă oamenilor și care nu este acoperită… acolo este publicul și acesta este, de asemenea, un public care te va ajuta să-ți faci treaba”, susține Wood în podcastul Maxed Out.

Potrivit nationalobserver.com, zi după zi, National Observer a reușit să aducă temele climatice în prim-planul mass-media și este considerată una dintre publicațiile-pionier în domeniu. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Despre autor

Lasă un răspuns

*