◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro29.03.2024

„Edutainment la muzeu. Tu ne promovezi, noi te premiem!”, concurs la Muzeul Naţional al Bucovinei

Muzeul Naţional al Bucovinei derulează, în perioada ianuarie – februarie, concursul de clipuri creative audio-video intitulat „Edutainment la muzeu. Tu ne promovezi, noi te premiem!”, prin care instituţia muzeală îşi propune să atragă noi categorii de public, şi anume liceeni şi studenţi.

Potrivit iniţiatorului Elena Axinte, de la Biroul Educaţie, Marketing, Comunicare al muzeului, proiectul urmăreşte să contribuie la dezvoltarea unei noi direcţii de valorificare a patrimoniului muzeal, îmbinând educaţia şi distracţia.

Concursul constă în realizarea unui scurt clip audio-video de promovare, fie a unui obiectiv cultural al MNB (de exemplu Muzeul de Istorie, Cetatea de Scaun a Sucevei, Muzeul Satului Bucovinean, Hanul Domnesc etc), fie a unui obiect de patrimoniu din colecţiile acestor muzee.

Principalele surse de inspiraţie pentru clipul creativ audio-video pot fi vizita efectuată la unul dintre obiectivele culturale alese, postările documentate de pe paginile de socializare ale MNB sau site-ul muzeului.

Participanţii, liceeni sau studenţi, vor realiza un scurt clip audio-video cu o durată între 30 de secunde şi maximum 2 minute.

Clipul de promovare va fi documentat, respectiv va conţine informaţii ce se găsesc pe site-ul MNB, pe paginile de socializare ale MNB sau la faţa locului, participanţii putând folosi efecte, elemente de AR (Augmented Reality) şi VR (Virtual Reality) sau filtre care să accentueze creativitatea şi originalitatea.

Totodată, clipul de promovare va conţine obligatoriu logo-ul muzeului, la final va fi trimis pe e-mail, la marketing@muzeulbucovinei.ro până pe 28 februarie inclusiv, unde se vor menţiona nume, prenume, vârstă, instituţie de învăţământ, localitate şi numărul de telefon şi nu se va posta pe alte reţele de socializare.

Se vor acorda două premii – un premiu I în valoare de 500 de lei şi un premiu al II-lea în valoare de 300 de lei.

Publicul va vota şi vor fi considerate câştigătoare primele două clipuri, care au cele mai multe aprecieri şi respectă cerinţele menţionate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *