◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro29.03.2024

„Jurnalism digital”, proiect al Universității ADA, din Azerbaidjan

Agenția de Dezvoltare Media a Republicii Azerbaidjan (MEDIA) și Institutul de Dezvoltare și Diplomație din cadrul Universității ADA au derulat programul comun de formare „Jurnalism digital”, relatează news.az.

În deschiderea proiectului, Natig Mammadli, șeful Departamentului de lucru cu entitățile media și jurnaliştii de la Agenţia de Dezvoltare Media a declarat că acest program de formare va juca un rol excepţional în dezvoltarea unei strategii digitale pentru politica editorială, transmiterea informaţiilor către publicul potrivit prin tehnici de creare de conținut online și îmbunătățirea abilităților jurnaliștilor în cadrul inovațiilor create de digitalizare în mass-media în ansamblu.

Fondatorul și directorul High Park Communications, cu sediul în Londra, Colin Gibson, care a lucrat ca redactor la branduri de presă cunoscute, precum Daily Mail UK, The Australian și Sunday Telegraph UK, a organizat sesiuni de instruire pentru participanți, pe teme ca „Adaptarea planurilor de afaceri și a politicii editoriale la strategia digitală”, „Crearea și urmărirea campaniilor media digitale și transmiterea acestora către publicul potrivit” și „Media digitală bazată pe analize: optimizarea operațiunilor bazate pe date”.

Scopul principal al trainingului, care a durat până pe 26 ianuarie, a fost acela de a studia noi oportunități în domeniul jurnalismului și noile tendințe media, îmbunătățirea competențelor profesionale în media digitale și contribuția la dezvoltarea ecosistemului media digitale. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *