default-logo

Jurnaliștii specializați pe print, în atenția Google

Unele dintre cele mai bune articole de jurnalism american sunt încă publicate de ziare, a declarat Adam Symson, președinte și CEO al The E.W. Scripps Company, una dintre cele mai mari companii de difuzare din Statele Unite: „Și totuși, din păcate, ca urmare a presiunilor economice la care este supusă industria ziarelor, în special publicațiile locale își pierd relevanța și acoperirea. După toate aceste constrângeri, industria noastră pierde mulți dintre acești jurnaliști buni, în favoarea altor profesii”.
Pornind de la această realitate, Symson a anunțat Scripps Journalism Journey Initiative, o inițiativă multianuală în cooperare cu Google, care va ajuta jurnaliştii cu experiență în principal în știri tipărite, să se reprofileze în știri difuzate. Jurnaliștii selectați vor fi angajați în posturi cu normă întreagă, în redacțiile presei locale și naționale Scripps. Potrivit unui comunicat de presă, aceste poziții pot include reporter de specialitate, producător executiv de specialitate, fotojurnalist, editor/manager, producător de documentare și redactor. Într-o declarație scrisă, David Brooks, directorul Google pentru parteneriate globale de știri, a numit inițiativa „o oportunitate extraordinară de a sprijini jurnaliștii la jumătatea carierei care caută noi provocări sau o nouă direcție, pentru a reaprinde pasiunea care i-a direcționat spre jurnalism încă de la început”
Symson susține că The E.W. Scripps Company a angajat mulți jurnaliști specializați pe print în ultimii câțiva ani. Programul promite instruire și sprijin extins, inclusiv mentorat, observare a locurilor de muncă, practică și coaching individual. „Intenționăm să centrăm tranziția în jurul abilităților de scriere, în jurul înțelegerii diferenței dintre scrisul tipărit și știrea difuzată. Și dacă nu vor lucra în direct, ne vom baza pe abilitățile lor profesionale în înțelegerea elementelor producției de piese pentru televiziune, din perspectivă video. Deja mulți fotojurnalişti de la edițiile print vin la redacţiile noastre cu abilităţile video necesare pentru a fi jurnalişti video remarcabili”, a spus Symson.
Compania se declară interesată de toți care au fost disponibilizați, inclusiv reporteri, editori, fotoreporteri, reporteri de date, reporteri de specialitate, editori executivi și manageri.
Aplicațiile pentru Scripps Journalism Journey Initiative vor fi disponibile la începutul verii, potrivit poynter.org.

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*