◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro28.03.2024

Despre atragerea atenției persoanelor dezinteresate de știri…

Organismele de știri trebuie să depună eforturi tot mai mari pentru a-i cuceri pe toți cititorii, în special pe cei predispuși să emită judecăți rapide asupra a ceea ce citesc.
Raportul „Snap Judgements”, al Institutului Reuters pentru Studiul Jurnalismului, investighează modul în care cititorii cu încredere scăzută navighează în media digitale.
Din motive evidente, consumatorii care citesc puține știri și raportează un interes scăzut pentru știri și politică sunt rareori în centrul cercetării privind audiența organizațiilor de știri. Unele dintre potențialele soluții evidențiate de raport ar fi responsabilitatea platformelor, legate de modul în care acestea prezintă și promovează știrile din diferite surse, precum și anumiți pași pe care editorii îi pot face, scrie journalism.co.uk. Una dintre concluziile majore concluzie este că jurnaliștii și editorii ar trebui să examineze examinând conținutul cel mai probabil să fie văzut de utilizatorii cu încredere scăzută – titluri, imagini ale articolelor principale și articole sociale – și să ia în considerare impresia pe care o va face materialul pe care îl propun – ce informații sunt partajate de aceste fragmente, care este încadrarea și tonul vocii și la ce „judecăți rapide” ar putea duce articolul.
La nivel macro, raportul arată că familiaritatea joacă un rol cheie în încredere și, prin urmare, eforturile pe termen lung de a crește recunoașterea mărcilor de știri ar trebui să dea roade în timp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *