◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro29.03.2024

Linked Culture 2020 – Conferința de Management și Marketing cultural

BlueMoon Agency anunță cea de-a 4-a ediție a conferinței de Management și Marketing cultural – Linked Culture.

 În contextul de viitoare Capitală Europeană a Culturii, Timișoara este alegerea firească pentru a găzdui o adunare între oameni creativi și întreprinzători, manageri culturali, artiști, reprezentanți ai instituțiilor culturale din zona centrală și de vest a țării, să deschidă dialoguri și să împărtășească idei și bune practici din zona de management și marketing a sectorului cultural din România.

Având loc între 19 și 20 martie, la Escape Underground Hub, din Timișoara, Conferința Linked Culture 2020 va continua să prezinte evoluțiile emergente ale culturii contemporane din România și nu numai. Firul central care va îmbina programul de anul acesta este – mobilitatea: examinarea modului în care cultura și oamenii din jurul ei se raportează și se adaptează la mediile schimbătoare.

Cum prind viață evenimentele mari? Cum le comunicăm? Ce înseamnă curajul în proiectele artistice? Ce ne facem cu absența susținerii culturii contemporane la nivel național, consumul cultural extrem de scăzut și cu lipsa spațiilor culturale? – sunt doar câteva întrebări la care peste 20 de speakeri naționali și internaționali vor răspunde în cadrul Conferinței Linked Culture 2020 – Management și Marketing cultural.

Vor fi două zile alături de unii dintre cei mai activi oameni ai industriei, care ne inspiră, ne învață și de multe ori ne arată cum să procedăm în fața numeroaselor provocări și oportunități din lumea culturală și artistică.

Evenimentul este dedicat întregului spectru de practici culturale și artistice, punând accent pe latura aplicată: management, marketing, relații publice, fundraising, producție, publishing, afiliere la rețele naționale și internaționale.

Primii invitați anunțați la Conferința Linked Culture 2020, sunt: Anca Dumitrescu – Co-fondatoare @Black Button Books, Cătălin Olaru – Critic de film, Cristina Hanganu – Director de comunicare & CSR @Lidl Romania, Dona Teșcovschi – PR Director @Conan PR, Edmond Lenarth – Booking Director @Electric Castle, Elena Marcu – Co-fondatoare @Black Button Books, Ioana Păun – Regizor, Larisa Perde – Label Manager @ Vinyl, Rum, Tapas & Wine, Márk Bóna – Tech Production Manager @Sziget Festival, Suzana Dan – Manager @Rezidența BRD Scena9 / Artist vizual / Manager cultural, Ștefan Ghenciulescu – Redactor-șef @Zeppelin / Arhitect, Titus Carole – Production Manager @Electric Castle, Vlad Dumitrescu – Project essentialist @Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, Vlad Nancă – Artist vizual.

Mai multe informații despre conferință, ateliere și speakerii invitați se găsesc pe www.bmagency.ro/linked-culture/.

Abonamentele la prețul redus de 129 lei sunt disponibile până la data de 9 martie și se găsesc online, pe: www.bmagency.ro/linked-culture/

Studenții beneficiază de 50% reducere din prețul unui bilet.

Biletele pentru fiecare zi în parte vor fi disponibile pe parcursul conferinței și se vor putea achiziționa de la fața locului.

BlueMoon Agency este o agenție de Comunicare și PR din Timișoara, orientată pe evenimente culturale, dar care ia în grija ei și partea de producție de evenimente.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *