default-logo

U.Z.P.R. lansează concursul profesional „Sens și contrasens în mass-media”

 

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România lansează concursul pe anul 2020 cu tema „Sens și contrasens în mass-media”, adresat tuturor membrilor organizației.
Materialele de presă care vor fi transmise spre jurizare vor trebui să reflecte nenumăratele fațete care au schimbat cursul profesiei jurnalistice în anul 2020, marcat de criza sanitară mondială, care a afectat toate domeniile vieții sociale și politice de pe întreaga planetă.
Vor fi luate în considerare referirile la abordarea jurnalistică în noile condiții, la respectarea deontologiei, la identificarea știrilor false în noianul de informații contradictorii care au fluctuat pe toate canalele de comunicare, la informarea publicului și la episoadele de dezinformare, la relația dintre jurnalist, în calitate de comunicator, și oficilitățile care au manifestat în unele rânduri deficiențe de transmitere a informațiilor și lipsă de transparență, aspecte semnalate și de organizațiile internaționale de presă. De asemenea, se va juriza importanța demersului jurnalistic în tabloul social general și se vor puncta acuratețea, corectitudinea, adevărul, susținerea interesului cetățeanului și profesionalismul materialelor de presă care vor intra în competiție.

Concursul este deschis jurnaliștilor, membri UZPR, din toate categoriile mass-media – print, audiovizual și online, precum și volumelor de publicistică.
Începând cu luna ianuarie până la 1 martie 2021, formularul de înscriere va putea fi descărcat de pe site-ul Uniunii. Materialele vor putea fi trimise online, precum și în format fizic pe adresa sediului central al UZPR.
Materialele de presă câștigătoare vor fi distinse cu tradiționalele Premii anuale ale UZPR, la fiecare secțiune.
Invităm pe această cale membrii UZPR să participe la un concurs menit să reflecteze stadiul adaptării presei la condiții socio-economice și politice excepționale, fără precedent, care au pus o enormă presiune în anul 2020 pe actul comunicării și au stabilit repere noi pe relația dintre mass-media, public și autorități.

Departamentul Comunicare

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.