default-logo

Associated Press demonstrează că devoalarea știrilor false depinde de jurnaliști 

A logo for The Associated Press is seen at its headquarters in New York on Tuesday, April 26, 2016. AP’s earnings rose 30 percent last year as the news cooperative recorded a huge tax gain and cut costs to help offset a revenue downturn reflecting the long-running financial woes plaguing newspapers and other media. (AP Photo/Hiro Komae)

Associated Press a făcut un exercițiu profesionist care ar trebui să se regăsească mai des în lumea informațiilor. Un exemplu: a fost distribuit pe scară largă un videoclip în care o femeie umple o pungă de plastic cu carburant la o stație Kroger, presupus din cauza penuriei de combustibil din sud-estul SUA, generată de atacul cibernetic care a lovit rețeaua de distribuție din această parte a țării. Filmul a înregistrat peste două milioane de vizualizări, doar că agenția de presă atrage atenția că este din… 2019. 

Pentru a încerca să combată falsul, dar și să prevină „contagiunea”, Comisia americană pentru siguranța produselor de consum a abordat problema pe Twitter. „Nu umpleți pungile de plastic cu benzină!”.

R.I.

 

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.