◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro19.04.2024

În premieră, Facebook oferă o estimare a nivelului de hărţuire pe propria platformă

Pentru prima dată în istoria sa, Facebook a dezvăluit frecvenţa apariţiei hărţuirii şi „bullying”-ului pe platforma sa, anunţând că acest tip de conţinut a apărut de 14-15 ori la fiecare 10.000 de vizualizări pe site, în al treilea trimestru al anului 2021. Compania, care şi-a schimbat recent numele în Meta, a comunicat, de asemenea, că acest tip de acţiune apare de 5-6 ori la 10.000 de vizualizări pe Instagram.

Facebook, aflată de mult timp sub observaţie pentru modul în care gestionează abuzurile, a ajuns în centrul atenţiei după ce o fostă angajată, Frances Haugen, a făcut publice documente interne, printre care se numără şi cercetări şi discuţii privind efectele aplicaţiei Instagram asupra sănătăţii mintale a adolescenţilor şi despre eventualele disensiuni cauzate de platformele Facebook, relatează Rador. Haugen a afirmat că documentele indică faptul că firma alege profiturile financiare în detrimentul siguranţei utilizatorilor. Facebook a contrazis această caracterizare, afirmând că documentele au fost folosite pentru a crea o „imagine falsă”. Facebook a susţinut că numerele legate de hărţuire şi „bullying” se referă la situaţiile în care compania nu a avut nevoie de informaţii suplimentare, cum ar fi un raport din partea utilizatorului, pentru a decide dacă respectivul conţinut încalcă regulile. Compania a afirmat că dintre cele 9,2 milioane de conţinuturi pe care le-a eliminat de pe Facebook pentru încălcarea regulilor, 59,4% au fost descoperite proactiv.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *