SIPConnect 2019 / Rentabilizarea presei în era digitală

A cincea ediție a conferinței anuale a presei digitale, organizată în luna iulie 2019, la Miami, de  Societatea Interamericană de Presă /SIP,  s-a desfășurat sub deviza SIPConnect 2019.  Evenimentul a reunit proprietari și editori de media din 26 de țări din America Latină, Statele Unite ale Americi, Caraibe și Spania.În discursul său, președintele Institutului de Presă al SIP, Ernesto Kraiselburd, a pus accent pe rentabilizarea mass-media în era digitală. Directorul executiv al SIP, Ricardo Trotti, a subliniat că buna calitate a conținutului  jurnalistic cu potențial de monitorizare trebuie să fie  obiectivul principal al presei moderne, amintind că supraviețuirea jurnalismului pe noile platforme „este fundamentală pentru societate și democrație”. Daniel Hadad, directorul portalului argentinian de știri  Infobae, a afirmat că nicăieri în lume mass-media nu are viitorul asigurat. „Trebuie să ne concentrăm pe oameni și pe tehnologie (…) În lumea de azi nu câștigă cei mai mari, cîștigă cei mai rapizi”, a adăugat directorul portalului Infobae, portal de știri care, potrivit comScore, în 2018, a înregistrat 572 de milioane de vizualizări.  

                                                                  Elena Chiriță / UZPR

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.