◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro26.04.2024

Ce autostradă vor finanța americanii?

Am văzut oameni care au tras o linie imaginară de la Constanța la Gdansk / Harta ministrului Transporturilor

Care e de fapt autostrada pe care vor s-o finanțeze americanii? Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, spune că a văzut „oameni care au tras o line imaginară de la Constanța la Gdansk”. În realitate însă toate calculele trebuie puse pe masă. „Propunem să abordăm opțiunea ca această rută să străbată doar state membre ale UE și NATO. E mult mai ușor de realizat și, în perspectiva în care vorbim de România și Bulgaria intrate în spațiul Schengen, acest coridor va fi unul foarte, foarte ușor de accesat”, a spus Bode, la HotNews LIVE.

Ce spune ministrul Transporturile despre proiectele pe feroviar și rutier și rutele propuse de România:
FEROVIAR: Vorbim despre coridorul Constanța-București, finalizat, București-Predeal, finalizat, Predeal-Brașov am reușit să semnăm contractul pentru cei 26 de kilometri realizarea documentației, Brașov-Sighișoara, semnat contract, Sighișoara -Coșlariu, realizat. Și aici avem două ramificații. Coridorul de la Coșlariu până la ieșirea spre Ungaria, până la Curtici, respectiv ceea ce noi ne dorim, să realizăm legătura între Coșlariu și Cluj Napoca și mai departe Cluj-Napoca-Episcopia Bihor pentru că acesta este cel mai scurt traseu posibil .
RUTIER: Aceasta este harta care să lege Lituania de Salonic, de Grecia. Cu două ramuri în România – Oradea-Timișoara-Lugoj, iar la Lugoj vorbim de ramura Lugoj-Sibiu-Pitești-București -Constanța, respectiv Lugoj-Calafat. La fel ca și pe feroviar, noi am studiat trasee posibile. Din punctul nostru de vedere, cei aproximativ 2.356 de kilometri pot fi parcurși în 26 de ore, propunem să abordăm opțiunea ca această rută să străbată doar state membre ale UE și NATO. E foarte important, e mult mai ușor de realizat și în perspectiva în care vorbim de România și Bulgaria intrate în spațiul Schengen, acest coridor va fi unul foarte, foarte ușor de accesat.
 
Ministrul Bode a detaliat că printre ramurile de autostradă care ar putea fi finanțate sau construite cu sprijin american ar fi Arad – Oradea și Lugoj – Calafat .
 
 
Continuarea pe m.hotnews.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *