◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro27.04.2024

Twitter reduce vizibilitatea conţinutului de pe site-uri media ruse afiliate statului

Twitter va eticheta şi va reduce vizibilitatea tweeturilor care au conţinut de pe site-uri media ruse afiliate statului, precum RT şi Sputnik, a anunţat rețeaua de socializare. Potrivit Twitter, acest lucru înseamnă că majoritatea conţinutului din mass-media afiliate statului provine de la indivizi care împărtăşesc materialul mai degrabă decât de la conturile media afiliate de stat, pe care le etichetează deja.

Mass-media conduse de stat, care au fost de multă vreme o prezenţă controversată pe platformele sociale majore, a devenit un câmp de luptă cheie în confruntarea Moscovei cu marile companii de tehnologie în timpul crizei din Ucraina.

Recent, Rusia a declarat că va restricţiona parţial Facebook pentru cenzura mass-media.

Twitter, care s-a confruntat cu încetiniri punitive ale platformei sale din Rusia, a anunțat că aceasta este restricţionată pentru utilizatorii din ţară.

Twitter a spus că eticheta va fi aplicată automat oricăror tweeturi cu o adresă URL de la un site media desemnat afiliat statului. De asemenea, va reduce vizibilitatea acestor tweeturi nerecomandându-le utilizatorilor şi scoţându-le din funcţia „Top Search”. Compania a început să eticheteze şi „să dezamplifice” conturile afiliate de stat aparţinând Rusiei şi altor câteva ţări în 2020 – a încetat să mai permită publicitatea din conturile deţinute de RT şi Sputnik în 2017, în urma alegerilor prezidenţiale din SUA şi, în 2019, a interzis reclamele pentru toate mass-media susţinute de stat.

Twitter a anunţat că începe să adauge noi etichete pe tweeturi care au legături cu conţinutul mass-media de stat ruse, dar intenţionează să adauge în următoarele săptămâni alte reţele susţinute de stat din alte ţări.

Google, divizie a grupului Alphabet, şi Meta, proprietarul Facebook, au interzis, de asemenea, mass-media ruse controlate de stat să câştige bani prin reclame pe platformele lor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *