default-logo

Centru de Confidenţialitate înființat de Meta

Meta (fosta Facebook) lucrează la ceea ce numeşte Centrul de Confidenţialitate, o zonă care va grupa toate opţiunile privind intimitatea utilizatorilor de Facebook şi va încerca să-i educe pe aceştia legat de ceea ce reprezintă opţiunile prezente.

Compania numită până nu demult Facebook a anunţat lansarea Privacy Center, cu opțiuni

care vor fi împărţite în cinci secţiuni: securitatea datelor, partajarea datelor, colectarea datelor, utilizarea datelor şi reclame.

Meta afirmă că noul Centru de Confidenţialitate pune un mare accent pe educarea utilizatorilor, explicându-le acestora şi ce reprezintă opţiunile prezentate.

Prin educarea utilizatorilor, Meta pare să spună că, în cazul în care apar incidente privind datele personale, responsabilitatea nu mai este a companiei, ci a utilizatorului care nu şi-a configurat contul cum trebuie.

Pentru început, noul Privacy Center este vizibil pentru un număr redus de utilizatori de desktop din Statele Unite, însă va fi, pe parcursul următoarelor luni, disponibil la nivel global.

Despre autor

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

*